Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Cadernos de Lingua
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
ISSN electrónico: 2603-6975
ISSN impreso: 1130-5924
Home
/
Archives
/
No. 6 (1992)
No. 6 (1992)
DOI:
https://doi.org/10.32766/cdl.6
Published:
1993-03-23
Full Issue
pdf (Galego)
Artigos
O príncipe Louis Lucien Bonaparte, precursor da lingüística galega
Johannes Kabatek
5-26
pdf (Galego)
Estudio dalgúns valores do pronome 'un'
Xavier Varela
27-46
pdf (Galego)
A afirmación
Delio García Represas
47-64
pdf (Galego)
Actos de reformulación conversacional: a corrección
Xosé A. Fernández Salgado
65-76
pdf (Galego)
'Espinela e xerigonza: pedras de precio' no teatro de Cunqueiro
Xosé Antón Palacio Sánchez
77-84
pdf (Galego)
Breve caracterización das falas (fundamentalmente galegas) do Val do Río das Ellas
Xosé-Henrique Costas González
85-107
pdf (Galego)
Modificación de actitudes lingüísticas diglósicas: proposta dun programa de intervención educativa
María Luísa Alonso Escontrela
109-124
pdf (Galego)
Sociolingüística e didáctica da lingua en Galicia: aproximación ó pensamento dos futuros profesores de lingua
Bieito Silva-Valdivia
125-135
pdf (Galego)
A normalización lingüística na radio e a televisión de Galicia: proposta dun xornalista
Xosé M. Pérez
137-141
pdf (Galego)
Medidas previas á posta en marcha dun plan de normalización docente
Helena Villar Janeiro, Xesús Rábade Paredes
143-147
pdf (Galego)
Recensións
Guillermo Rojo, F. Fernández Rei, Roxelio Martínez e Francisco Campos (1991): 'As linguaxes dos medios de comunicación escritos en Galicia', edicións LEA, colección comunicación, Santiago
Alberte González Montañés
149-152
pdf (Galego)
Artigas, Rosa (coord.): 'A l'entorn de la gramàtica textual'. Suplemento núm.8, 'COM ensenyar català als adults', outubro 1991, Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura, Barcelona, 1991
Xulio C. Sousa Fernández
153-157
pdf (Galego)
Language
English
Español
Galego
Browse
By Issue
By Author
Administración
Entrar